دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد
سرخط خبرها

صولت مرتضوی، وزیر پیشنهادی کار کیست؟ + بیوگرافی و سوابق

  • کد خبر: ۱۲۹۶۹۸
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
  • ۴
صولت مرتضوی، وزیر پیشنهادی کار کیست؟ + بیوگرافی و سوابق
ظهر امروز، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از معرفی صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی کار و رفاه اجتماعی به مجلس خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، با معرفی صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی کار و رفاه اجتماعی به مجلس، به سوابق مدیریتی او خواهیم پرداخت.

سید صولت مرتضوی باباحیدری در حیدرآباد چهارمحال بختیاری در تاریخ ۶ بهمن ۱۳۴۰ دیده به جهان گشود و در رشته دکترای حقوق عمومی، موفق به کسب مدرک شده است.

سوابق صولت مرتضوی

مصطفی محمد نجار در سال ۱۳۸۸، سید صولت مرتضوی را برای سمت معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور انتخاب کرد و او در این سمت تا پایان دورهٔ ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد فعالیت داشت و سپس شورای اسلامی شهر مشهد در مهر ۱۳۹۲، سمت شهردار را به وی داد.

او در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ به عنوان رییس ستادهای استانی سید ابراهیم رییسی انتخاب شد. وی به عنوان مدیرعامل سازمان موقوفات آستان قدس رضوی تا آبان ماه سال ۱۳۹۸ فعالیت داشت.

صولت مرتضوی، رییس سازمان اموال و املاک

سید صولت مرتضوی توسط رییس بنیاد مستضعفان به نام سید پرویز فتاح در ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۹ بعنوان رئیس سازمان اموال و املاک این بنیاد انتخاب شد.

صولت مرتضوی و تحریم اتحادیه اروپا

در تاریخ ۴ فروردین ۱۳۹۱ اتحادیه اروپا به محروم کردن هفده مقام ایرانی از ورود به کشورهای این اتحادیه پرداخت که یکی از آن ها صولت مرتضوی بود؛ بدین دلیل که در نقض گسترده و شدید حقوق شهروندان ایرانی، نقش داشت. کلیه دارایی های این مقامات نیز در اروپا توقیف شد.

صولت مرتضوی در کابینه رئیسی

سید صولت مرتضوی برطبق حکم حجت الاسلام رئیسی، بعنوان معاون اجرایی رییس جمهور ، فعالیت خود را شروع کرد. سید ابراهیم رئیسی،" سید صولت مرتضوی" را با صدور حکمی به سمت سرپرست نهاد ریاست جمهوری و معاون اجرایی رییس جمهور انتخاب کرد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
0
0
اینم که امنیتی شد !!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
0
0
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رها
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
0
0
خیلی خوشحالیم همچین مردی وزیر شده امیدواریم مثل همیشه موفق باشه
بنده خدا
United States of America
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
0
0
دست مریزاد ، این آقا صولت یه تنه تمام خانواده های کارگران و ما بازنشستگان تامین اجتماعی رو بخط کرده تا بی وقفه تسبیح تسبیح صبح تاشب نثار ایشان کنند هرچه که شایستگی اش را دارد !
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->